دريا


Wednesday, December 13, 2006

با تو...
با تو تجربه می کنم زندگی کردن و
همراه می شوم با باد راه رفتنت را
اما جا می مانم از دویدنت روی برگ های زرد انزوا!
بامداد برفی 22 آذرماه

Aaramesh  ||  6:05 PM

Comments:
قربون اون برف و انزوایت...

گل خودمی...
 
ki be to dokhtare tak o tanha ejaze dade sobe zood pashi beri barf bazi/
:D
chetori achali machali
delet vase man tang shode!!
 
ربط به عبور از خاتمی و این ها داره؟
:D
ولی عجب روز خوشگلی بود... دمت گرم که نوشتی.
:x
 
سلام
نه دیگه انزواانقدرشم خوب نیست!
 
http://blog.bazaremali.com/?p=327
تحریم می شویم؟ جنگ می شود؟ نمی شود؟ کدام حزب برنده می شود؟ کدام گروه ها دولت های آتی را به دست می گیرند؟ چه تفکراتی بر جامعه حکمفرما می شود؟ فرهنگ به کدام سو پیش می رود؟ سرمایه گذاری در کدام زمینه ها سود سرشار خواهد داشت؟ جریان های اجتماعی چه سمت و سویی دارد؟ جایگاه ایران در منطقه کجاست؟ به سمت انزوا می رویم؟ مدرن می شویم؟ راکد می مانیم؟ از ایران فرار کنیم ؟ در ایران بمانیم؟ سهام را بفروشیم ؟ بخریم؟ … در یک جمله ایران به کدام سو حرکت می کند ؟؟؟

با شناسایی رفتار چند سال آتی جریان های حاکم بر ایران ، زمینه های سرمایه گذاری و جهت گیری های سیاسی موفق را تشخیص دهید.

برای اولین بار در ایران :

تحلیل امواج سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی ایران بر اساس تئوری الیوت و پیش بینی اتفاقات عجیب پیش رو فقط به ارکان حکومتی ، موسسات ، احزاب و شرکت های بزرگ ارائه می شود. جهت اطلاع از نحوه ارائه تحلیل با شماره تماس و یا ای میل سایت در ارتباط باشید.
 
یه عشق وقتی میاد همه چی با خودش میاره ولی وقتی میره خیلی چیزا رو جا میذاره...مثل من...مثل مرگ...مثل نگاش...مثل صداش...مثل اشک
 
تا باشه از این برفا که بچه مون دستش به وبلاگ نوشتن بره!
 
اگر تنها 5 نفر همراه شوند - موج دوم اصلاحات(2)

قبلاً در مطلبی با عنوان(زمستان سرد و تاریک انقلاب) و (فرصت استثنائی برای اصلاحات) در وبلاگ http://bahar1347.blogfa.com گفته بودم که تمام شرایط برای ایجاد موج دوم اصلاحات فراهم شده است و گفته بودم که موج دوم اصلاحات باید توسّط نسل دوم انقلاب ایجاد شود و گفته بودم که حاکمان موظّفند(وظیفه قانونی، دینی و عرفییشان است) که شرایط را برای ایجاد تغییرات مورد نظر نسل جدید در قانون اساسی فراهم نمایند و همچنین نام جنبش حق طلبی نسل جدید را برای حرکت فوق پیشنهاد کردم و ...
به عقیده من برای شروع حرکت فوق حضور تنها پنج نفر کافی می باشد و شرایط را به حدّی حسّاس می بینم که صلاح نیست به بهانه جذب تعداد بیشتری افراد، شروع حرکت فوق(جنبش حق طلبی نسل جدید) به تأخیر افتد.
و
76 درس از قرآن در وبلاگ
http://ghaemi2.blogfa.com
نوشته شده در سحرگاه 23 ماه مبارک رمضان
 
Post a Comment

دوستان:

آرشيو: